1. Pradžia
  2. /
  3. Informacija pirkėjui

Informacija pirkėjui

Siūlome patogiausią atsiskaitymo būdąapmokėjimą banko pavedimu. Taip pat galima apmokėti grynais pinigais atsiimant prekes/paslaugos. Prekes atsiimti gali ir patys klientai mūsų tiekėjų sandėlių.

Prekių pristatymas nemokamas visoje LIETUVOJE.

Prekių pristatymo į Kuršių Neriją kaina ir terminai derinami atskirai.

Visoms www.klima.lt parduodamoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.

Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį.

Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės įsigijimo dienos, todėl būtina išsaugoti pirkimą patvirtinantį dokumentą.

Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.

Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra) jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą.

Montavimo darbų, serviso darbų garantija nustatoma kiekvienu atveju individualiai ir nurodoma pasiūlymuose, sutartyse.

Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešęs apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo, šiomis sąlygomis:

Pardavėjui gavus pranešimą apie atsisakymą pirkimo ir pardavimo sutarties, prekė grąžinama Pirkėjo sąskaita (t.y. Pirkėjas privalo padengti prekės grąžinimo išlaidas) per 14 dienų nuo pranešimo gavimo.

Pardavėjui gavus grąžinamą prekę ir įvertinus jos kokybę, per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie atsisakymą pirkimo ir pardavimo sutarties gavimo grąžinama prekės kaina. Pardavėjui sutikus priimti grąžinamą prekę, Pirkėjas privalo kompensuoti visus su prekės grąžinimu susijusius nuostolius.

Prekė grąžinama originalioje prekės ir siuntos pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, arba kitą prekės pirkimą bei pardavimą Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užpildytą ir pasirašytą pirkimo bei pardavimo sutarties atsisakymo formą.

grąžinamos prekės sukomplektavimą atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Pirkėjų asmens duomenų rinkimą, tvarkymą ir saugojimą nustato šios Taisyklės, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai.

Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų trečiosioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys trečiosioms šalims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.

Prašymą ar skundą dėl įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ”.

Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

Turite klausimų?

Iškilus papildomiems klausimams būtinai susisiekite su mumis el. paštu, telefonu arba užpildykite kontaktinę formą.